Sinopsis 44 Hari Bangkitnya Pocong

by - January 30, 2021



 




Aduii...dengar tajuk je dah seram...selalu kalau tengok cite seram mesti kena ramai2...memang taklah nak tengok sorang2..kang nnt malam nak g tandas pun takut uiiiii...jomlah kita tgk sinopsisnya....

44 HARI BANGKITNYA POCONG | Telefilem 44 Hari Bangkitnya Pocong arahan Azmir Afandi dengan lakonan mantap dari pelakon-pelakon hebat antaranya Ellie Suriaty, Riezman Khuzaimi, Kodi Rasheed, Anne Abdullah dan ramai lagi akan disiarkan pada 30 January 2021 di Astro Citra  dan Astro Go pada jam 9 malam

Sinopsis 44 Hari Bangkitnya  Pocong

Maimun seorang isteri yang mengamalkan perbuatan syirik dan makan harta anak yatim dan kerap bergaduh dengan orang kampung. Selepas kematian nya, dia bangkit semula dan menjadi pocong utuk meminta ampun dari semua orang kampung termasuk suaminya yang pernah dianiaya.

Selama 44 hari Maimun menjadi pocong dan penduduk kampung mula diganggu dengan ketukan pintu yang bertalu-talu di lewat malam malah keluarga Maimun sendiri mengalami gangguan aneh.

pelakon
elly suriati
kody rashid
riezman khuzaimi
anne abdullah

You May Also Like

4 Comments

  1. Ooo jejangan yang ketuk-ketuk pintu tu si Maimun ni laaa ekkkk...

    ReplyDelete
  2. hai sis lina. alamak terlupa nak tengok aduhai =P

    ReplyDelete
  3. fuhh betulla seram,sampai sekarang terbayang bunyi ketukan pintu di waktu malam, kalau tak de salam, memang kena sumpah seranah dari orang dari dalam rumah.

    ReplyDelete
  4. Gilo betulkann hahaha menyeramkan , tapi tengok suku je, terus Laki srh tido, dia takut Sis ngingau hahahaha

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

PEMILIK BLOG
-LIN LIENA-