Sinopsis Legally Blind TV3 - Lin Liena Story

Tuesday, 2 July 2019

Sinopsis Legally Blind TV3


Telenovela terkini menggantikan A Woman Scorned bakal ke udara mulai Isnin ini jam 3 petang.

Kisah tragis Grace yang hilang penglihatan dalam sekelip mata gara-gara kerakusan seorang lelaki. Hidupnya berubah serta merta, dari seorang yang ceria, penuh visi dan bercita-cita tinggi kepada seorang yang hilang semangat dan penuh kedukaan. Adakah Grace dapat mengembalikan semangatnya yang hilang. Dapatkah dia menuntut bela diatas apa yang berlaku.

Telenovela 93 episod ini bakal membawa anda ke alam realiti yang sememangnya berlaku dalam kehidupan kita. Episod 1 pun dah berjujuran air mata macam mana nak hadap 93 episode..

Oklah tu 93 episod,cerita sebelum ni hampir 400 episod tau..huhhh....jenuh nak tunggu ending haha...

#legallyblind
http://www.linliena.com/2019/08/beautea-by-safi-hadir-dengan-4-variasi.html

5 comments:

  1. wow byk episod dia sampai 93 tu

    ReplyDelete
  2. Awal-awal dah sedih tau cerita ni.. episod dia tak sebanyak cerita emma dengan georgia.. ok la tu xD

    ReplyDelete
  3. Ana ada tgk trailer drama ni tp x sempat tgk lagi drama sebenar. Kang takut tersangkut terus plak. Hehe.

    ReplyDelete
  4. Nampak macam sangat suspense! Akan tengok cerita ini. Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  5. Skrg ni dh episode ke berapa dh? Xsaba nak tau nasib si jahat ni..

    ReplyDelete