Raes Collagen Mist Menjadi Pilihan Untuk Rutin Harianku - Lin Liena Story

Thursday, 20 December 2018

Raes Collagen Mist Menjadi Pilihan Untuk Rutin Harianku

Raes Collagent Mist Menjadi Pilihan Untuk Rutin Harianku|  Morning uolsss,Apa rutin harian bila bangun tidur ye?kak lin kan lepas bangun tidur tentulah mandi dulu haha...pastu terus je spray Raes Collagen Mist kat muka..hah nak tau tak kenapa??sebab kak lin nak nampak segar dan cantik..kalau korang perasan kan,lepas bangun tidur muka kita sembab dan tidak bermaya kan...walaupun dah makeup tapi tetap nampak muka tak fresh ..letih dan tidak bermaya,al-maklumlah pagi-pagi kan...mood pun kadang kelaut.

No automatic alt text available.

Raes Collagen Mist Menjadi  Pilihan Untuk Rutin Harianku



Apa kata korang cuba Spray Raes Collagen Mist ni jugak,tak rugi tau kalau korang cuba sebab ianya bukan spray biasa-biasa tu yang kosong tu...Raes Mist ni ada collagen uolsss...tau kan collagen tu fungsinya apa,sangat baik untuk menganjalkan kulit kita,selain itu kandungan Raes Collagen Mist ini ada Propolis Aloe Vera dan Hyaluronic Acid.



Jangan ragu untuk menggunakan Raes Collagen Mist kerana ianya didaftar bawah Biro Pengawalan Farmaseutikal kebangsaan dan kementerian kesihatan malaysia.Notification Number: NOT1701704650K.

Diproses oleh kilang yang memiliki sijil halal malaysia.Produk muslim dan gunakanlah tanpa was-was.Raes Collagen Mist di proses oleh kilang bertaraf GMP yang berkualiti tinggi demi memenuhi kehendak dan keselamatan pengguna..Diformulakan daripada alam semula jadi dan kaya dengan pelbagai manfaat untuk kecantikan dan kesihatan kulit.


KELEBIHAN RAES GOLLAGEN MIST(With Propolis Aloe Vera Dan Hyaluronic Acid)

  • Menyihatkan Kulit
  • Mencerahkan/Memutihkan Kulit
  • Melembutkan Kulit
  • Menegangkan/Menganjalkan Kulit
  • Meningkatkan Hidrasi
  • Anti Penuaan/Anti kedutan
  • Merawat jerawat
  • Menghalang pembentukan bintik hitam
  • Menyegarkan Kulit
  • Mengatasi Bakteria secara semulajadi
  • Membantu Rujuvenasi sel kulit
  • Anti Oksida
  • Meratakan Tona Kulit
  • Merawat Sunburn



Oleh kerana setiap hari 2-3 kali kak lin spray Raes Collagen Mist ni,nampak perubahan yang jelas pada wajah kak lin,tak kering sangat dah,kalau dulu selalu kulit muka mengelupas,kulit semakin lembut dan cerah lagi satu kalau korang spray lepas makeup memang tahan lama makeup kita,paling penting muka nampak segar jer walaupun duduk bawah mentari terik hihi...tak susah pun nak cantik...#sprayspraycantik #TeamRaes


Raes Collagen Mist Pilihan Untuk Rutin Harianku

Berminat???Sila Klik Di Bawah


2 comments:

  1. simple je packaging dia, sha pun suka jugak mist ni

    ReplyDelete
  2. wah bestnya.. sesuai dgn kulit saya yg kering ni

    ReplyDelete