Pore Purifying Serum Cleanser Produk Exclusive Terbaru Dari Althea - Lin Liena Story

Saturday, 22 December 2018

Pore Purifying Serum Cleanser Produk Exclusive Terbaru Dari Althea

Pore Purifying Serum Cleanser Produk Exclusive Terbaru Dari Althea|  Setelah menggunakan Pore Purifying Serum Cleanser selama seminggu kak lin rasa sangat berpuas hati dan teruja dengan hasilnya,Pencuci muka merupakan satu kepentingan bagi setiap orang untuk membersihkan muka,sebab itu kena pastikan pencuci muka itu bersesuaian dengan wajah kita,jika kita salah memilih pencuci muka,lain pulak jadinya nanti,antaranya kulit menjadi kering,alahan gatal dan sebagainya..kak lin pernah tersalah memilih pencuci muka,sedih sangat bila kulit muka jadi mengelupas dan kering...aduii pedih sangat rasanya.


ALTHEA Pore Purifying Serum Cleanser (150ml)

PORE PURIFYING SERUM CLEANSER (150ML)-RM 33



Bagai pucuk dicita ulam mendatang apabila Althea telah hadir dengan product terbarunya iaitu Pore Purifying Serum Cleanser ...best giler uolss.. pencuci ni merupakan serum cleanser untuk melembabkan kulit dan liang pori  terbuka, yang bestnyer pencuci ini tidak mengeringkan kulit malah dapat melembabkan kulit dan menyegarkan kerana kandungan serum didalamnya..

Ekstrak pudina pula dapat menyejukkan dan melembabkan  kulit,pencuci ini juga dapat mengecilkan liang-liang roma..sangat sesuai untuk kulit sensitif kerana kandungan PH yang lembut dan ianya juga akan memastikan kulit sihat dan lembut.

Paling best bila Pore Purifying Serum Cleanser  ini sangat efektif membersihkan kesan makeup...senang sangat tanggal dan memang bersih tau..sekali cuci je dah bersih muka..woww...memang teruja lah, Cara guna pula tuangkan sedikit Pore Purifying Serum Cleanser ke tapak tangan,urut perlahan-lahan ke muka anda dalam 5-10 minit,kemudian bilas seperti biasa.

Pore Purifying Serum Cleanser Produk Exclusive Terbaru Dari Althea

Kebaikkan Pore Purifying Serum Cleanser 

  • Membersih dengan formula serum
  • Menghilangkan kesan solekan,minyak dan kotoran muka tanpa mengeringkan kulit
  • Mengimbangi PH kulit untuk memastikan kulit kekal sihat



KEY INGREDIENTS
Mint leaf extract - Cools down the skin and soothes irritations(Menyejukkan kulit dan menenangkan kerengsaan)


Jojoba seed oil - Deeply moisturizes any dryness without feeling heavy (Melembabkan Kulit Yang Kering)

Tea tree leaf extract - Has antibacterial properties that purify the skin( Mempunyai sifat antibakteria yang membersihkan kulit)
Pore Purifying Serum Cleanser Produk Exclusive Terbaru Dari Althea

 FREE SHIPPING on all ALTHEA Exclusives with CODE: PBSHIP 

Beli Di Sini



#AltheaSerumCleanser #AltheaAngels #AltheaKorea



4 comments:

  1. Baca review lina buat ana rasa tak sabar nak guna. Mesti kulit bersih sebersihnya lepas tu kan.

    ReplyDelete
  2. wah ada code laa!! boleh guna. tq lin

    syaza follow lin taw

    ReplyDelete
  3. Suka sangat mudah nak tanggalkan makeup...

    ReplyDelete