Tulus Cinta Cerekarama TV3 - Lin Liena Story

Sunday, 7 October 2018

Tulus Cinta Cerekarama TV3

Tulus Cinta Cerekarama TV3 | Memandangkan hari minggu ni tak de buat apa,sajalah nak tengok cerita Tulus Cinta ni,Sedih la weii cerita ni,orang dah lama tengok,tapi kak lin baru nak tengok hari ni hehe...pada yang belum tengok boleh tengok kat video bawah ni..kak lin ada share..menjadi sangat lakonan Elizad..Terbaik lah....





Saksikan telefilem khas sempena DFKL 2018 yang bertajuk Tulus Cinta arahan Ellie Suriaty. Diinspirasikan daripada kisah benar lakonan Elizad Sharifuddin, Amar Asyraf, Puteri Aishah dan ramai lagi. Akan disiarkan pada hari Sabtu (17 Mac 2018) jam 9 malam di TV3. 

JUDUL : TULUS CINTA
WAKTU SIARAN :  Sabtu, 17 Mac 2018, 9.00 malam
SIARAN TV : Slot Cerekarama TV3
PENULIS SKRIP : Mohd Shahremy Ikmal
PENGARAH : Ellie Suriaty Omar
TERBITAN : Sha's Media Sdn Bhd
PELAKON : Elizad Sharifuddin, Amar Asyraf, Puteri Aishah, Shuhanty Hanafiah, Halim Radzi, Jay Iswazir, Anne Abdullah, Fazlina Ahmad Daud, Aman Graseka, Badrul Muhayat


SINOPSIS TULUS CINTA 
Maira mula menyendiri apabila mengetahui yang dia disahkan menghidapi penyakit leukimia. Namun, dia telah bertemu dengan Azim dan sejak itu mereka berkawan baik.




No comments:

Post a Comment