Minggu Suku Akhir AF Megastar-Tema Ikon

Minggu Suku Akhir AF Megastar-Tema Ikon|   Sekejap je rasanya dah suku akhir kan,tak sangka juga sufi tersingkir pada minggu lepas...mungkin  rezeki tak berpihak  pada  sufi kali ni ..Sekarang hanya tinggal 8 peserta sahaja lagi...

Sebenarnya semua peserta hebat2 belaka...antara yang kak lina suka,Idayu,Syamel dan Syahir hihi...tapi macam syamel je juara....suara dia power kottt....korang pulak rasa siapa eh??

Pada minggu ke -6 mereka diberi tugasan bertemakan IKON.
di bawah ini senarai lagu yang akan dibawakan mereka.


Marsha
Lagu: Akhirnya Kini Pasti & Seksis 
 Ikon: Anita Sarawak

Bob
Lagu: Nirmala & Balqis
   Ikon: Dato Siti Nurhaliza

Indah
Lagu: Bila Larut Malam, Gelora & Mari Jalan Bersama
Ikon: Saloma

Syamel
Lagu: Gelisah & Budi Setahun Segunung Intan
Ikon: Dato Ahmad Jais

Amir
Lagu: Sepi Sekuntum Mawar Merah & Pengemis Cinta
Ikon: Ella

Amir Jahari
Lagu: Kau Dihati Ku & Orak Arek
Ikon: Zainal Abidin

Shahir
Lagu: Ya Habibi Ali Baba & TBD
Ikon: Tan Sri Datuk P Ramlee

Idayu
Lagu: Sangkar Cinta, Syurga Di Hati Kita & Menadah Gerimis
Ikon: Ziana Zain

Minggu Suku Akhir AF Megastar-Tema Ikon
Hanya tinggal 8 peserta yang akan berentap

8 comments:

  1. suku akhir dah.. ekin tak tengok2 pun lagi hahahha.. xtaw la kenapa

    ReplyDelete
  2. akk tk sempat lagi nk tonton..huhu

    ReplyDelete
  3. huhuhubestnye.. x de astro x leh tgk...ada njoy jerk..malas nk beli channel... tp menarik... camno tuu

    ReplyDelete
  4. eh tinggal banyak ni je.. bnyk minggu dh busyra tinggal. hehe. marsha mmg boleh pergi jauh.. haha. tertiba sokong marsha! hehe

    ReplyDelete
  5. Go Marsha dan Syamel kita sokong mereka berdua jer sebab sedap sangat nyanyi best..

    ReplyDelete
  6. Eh dah suku akhir. Kejap pulak rasa.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.