GIVEAWAY REFRESH BLOG

GIVEAWAY REFRESH BLOG

GIVEAWAY REFRESH BLOG

Sebenarnya dah lama tak join mana-mana giveaway ni,kalau dulu pantang dengar terus je join hihi,kak lina sebenarnya tengah pantang giveaway ni...tapi kali ni kita langgar pantang la eh...lagi pun kita boleh share lirik lagu kesukaan kita,so kak lina suka nak share dengan korang lagu kegemaran kak lina.dah nama pun ala2 umur nak masuk 40-an kan,citarasa tentulah yang jiwang2 dan meleret2...tak berapa suka sangat yang rancak2 tak dengar suara tu...kadang2 muzik je lebih kan.

Siti Nordiana ni artis favourite kak lina,dulu-dulu kalau g karok mesti nyanyi lagu dia,sekarang dah tak layan dah karoke...karok dalam bilik air jelah..Jom korang layan lagu terus mencintai...sesekali kita layan jiwang eh....hari2 kak lina dengar lagu ni...setakat ni belum jemu lagi hihi...

SITI NORDIANA-TERUS MENCINTAI

Oh kasihku takkan hilang
Bila kau ingat kepadaku
Oh cintaku takkan pudar
Bila kau selalu disampingku

Rasa rinduku melayang-layang
Mengingatkan engkau seorang
Menyemai kasih didahan cinta
Haruskah aku terus menangis

Mengapa rindumu padaku
Tak sebesar rasa sayangku padamu
Mengapa cintamu padaku
Tak bisa seluas lautan

Rasa rinduku melayang-layang
Mengingatkan engkau seorang
Menyemai kasih didahan cinta
Haruskah aku terus menangis

Mengapa rindumu padaku
Tak sebesar rasa sayangku padamu
Mengapa cintamu padaku
Tak bisa seluas lautan

Sungguh,sungguh ku tak bisa
Menahan besarnya rinduku padamu
Sungguh,sungguh ku tak bisa
Memaksa dirimu mencintaiku

Mengapa rindumu padaku
Tak sebesar rasa sayangku padamu
Mengapa cintamu padaku
Tak bisa seluas lautan
TAK BISA SELUAS LAUTAN



7 comments:

  1. alaaa..sama laa suka lagu nii..lagu nana memang bestttt...anyway..tq support kita yeaa

    ReplyDelete
  2. alaaa..sama laa suka lagu nii..lagu nana memang bestttt...anyway..tq support kita yeaa

    ReplyDelete
  3. Woww..lagi hott..saya pun suka lagu nie..

    Good luck

    ReplyDelete

Powered by Blogger.