Header Ads

Sedapnya Cendawan Enoki Goreng Tepung

Assalamualaikum...



korang pernah makan tak cendawan enoki ni,sedap sungguh kan cendawan ni,walaupun kecik2 dan panjang-panjang,rasa dia tetap ada dan tak mengecewakan...
tadi kak lina beli kat giant rm 0.99 sen jer, ada offer,apalagi belilah wat stok...kalau cecah ngan sambal kicap lagi layan la niii...kak lina goreng dengan tepung goji,kalau tak tau apa tu tepung goji boleh baca di SINI.


cendawan enoki

ni lah rupa cendawan enoki ni...

cendawan enoki

Rasa dia kan macam udang ada,macam sotong pun ada...memang terbaik la makan panas2...rangup sangat..so korang pe lagi cubalah buat kat rumah yeee.....



3 comments:

  1. Boleh cuba ni lina. Nmpk sedap sgt tu.

    ReplyDelete
  2. thanks untuk resepi ni sis! boleh cuba ni :D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.