Sedap Sangat Ke Roti Canai Tu



Assalamualaikum....

Selamat pagi uolssss....da sarapan ke?gempak tak tajuk hari ni...haha saje nak menyakat korang pepagi ni...tapi betul lah kan...sedap sangat ke roti canai ni...yelah ada orang hari-hari nak pekena roti canai,plus teh tarik lagi kan..

Kak lina sarapan roti canai la hari ni...tapi tu bukan kak lina makan sorang ok...kak lina makan kongsi dengan anak kak lina.sebenarnya kak lina tak selalu la makan roti canai ni...dalam seminggu sekali je,tu pun sebab tekak ni teringin sangat.

Korang pernah dengar tak kanak-kanak umur 7 tahun setiap hari makan roti canai 5 keping...hah jangan tak percaya eh..ini kisah benar jiran sebelah kak lina ni...dia tak suka makan nasi,makanan harian dia hanyalah roti..sehari tu dia makan roti boleh habis berkeping-keping..heran kan,pastu kalau bibik dia pergi pasar malam..bibik dia borong putu mayam banyak-banyak...hadoiii hahaha...dah makan kat rumah pastu budak tu tapau lagi nak makan kat sekolah...pening la bibik dia nak melayan.

Roti canai ni tak elok la makan selalu...sesekali buat lepas teringin tak pelah kan..
ok korang sampai sini dulu kak lina membebel...jumpa lagi next entri

1 comment:

  1. Everything too much is also not nice, balance is the keyword :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.