KOSMETIK DAN PRODUK YANG MERBAHAYA



PERKONGSIAN YANG SANGAT BERGUNA DARI BLOGGER SHAFYQAH AZAHAR SEMOGA KITA SEMUA DAPAT MANFAAT DARI ARTIKEL INI...


Assalamualaikum.

sekarang ni hangat diperkatakan selain daripada harga minyak naik lagi harini adalah mengenai kosmetik yang beracun dan mempunyai merkuri yang berlebihan  kan. bukan kosmetik je tapi banyak lagi  produk yang tak berdaftar KKM yang dijual secara berleluasa.







ni cerita yang baru baru ni, sebenarnya dah lama dah dan dah banyak kali diwar war mengenai kosmetik/ ubat/minuman yang takde kkm ni tapi ramai yang tak ambil kisah. ini antara kosmetik lain/ubat/pil/minuman yang berbahaya dan tidak berdaftar









source : FACEBOOK

walaupun dah ada bukti semua ni tapi ramai lagi yang masih nak guna sebab nak kurus, nak cantik, nak putih sampai tak fikirkan apa kesan panjang semua ni. bukannya niat nak jatuhkan mana mana peniaga tapi kalau sampai membahayakan orang lain demi keuntungan sendiri? renung renungkan lah

No comments

Powered by Blogger.